Ibland blir jag jävligt irriterad på min familj! Nu under ramadan så har jag vart snällt nog och lagat mat varje dag, jag låter de komma ut sista minuten och ta för sig! Jag diskar och lagar mat medans jag fastar precis som de gör! 
Idag har jag mens och fett ont i ryggen och ändå så tar ingen tillfälligt i akt och lagar mat för andra, utan alla förväntar sig att jag ändå kommer att laga och diska!
Men nej, nu sitter jag här i köket, fastan ska brytas om en kvart typ och det är nu alla börjar komma ut i köket och förväntat sig att jag redan fixat maten!
Men icke, förvåningen i deras ansikten när de ser mig sitta i köket och inget är fixat!! 
Well well get on with it, kmmr inte laga nåt varken idag eller imorrn då det är min födelsedag!! 
#hadeeee

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej