Idag har vart en av de bästa dagarna av 2015, skrev klart en hel rapport!! 
Yey, love myself! 

Efter att jag vart klar med rapporten så tänkte jag dra hem, klockan var no runt 5. Men så började jag och L snacka, tänka sig att vi snackade i nästan 2 timmar. Han är en väldigt underbar kille, diggar han fett då han är så jävla rak på sak! Jag gillar sånt, människor som går straight to the point istället för att hålla på ljuga osv.
Han verkar dock inte ge upp med hans "när ska vi kolla på film"! Idag äntligen så erkände han att vi inte BARA skulle kolla på film, för då skulle det ju bli så tråkigt utan att vi också skulle "hook up"! 

Sen så föreslog han att han skulle laga middag åt oss, that plan sounds much better to me! Dock så tvinga han mig att vi skulle prata engelska hela tiden, hans engelska låter så svenskaktig men ändå så gulligt! 😍

När jag frågade honom hur han uppfattade mig som person så sa han, att jag verkar vara en tyst person (i början), men att jag kan högljudast bland vänner, att jag är en ärlig person, att jag är hård mot mig själv han sa mycket mer som jag inte längre kmmr ihåg! Nästan hela tiden så san han att jag var "HOT", jag hatar det ordet, det säger killar bara när de vill åt din kropp! Blir kallad det så jävla mycket, gillar inte det längre! 😩 

Men när jag skulle hem, så sa han goodbye my lady!! Ååh vad jag smälte när han sa det, så jävla söööööt!! 😍😘

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej