Tjatja bloggen! 
Det var inte igår! Har velat skriva flera gånger men det har i slut ändan hamnat i utkast!
Iaf så har det varit en härlig månad, längtar sååå till sommaren! 
Haha, att killar fortfarande använder "ska vi kolla på film" pick up line! 
Iaf, så frågade en kille mig om vi ska kolla på film, sa då att killar aldrig "bara" vill kolla på film! Då så han att han hoppades att jag inte visste att killar brukar göra så, asså bobo skulle nog falla för det när jag gick i gymnasiet men aldrig i universitet! 

Några veckor senare, så sa han till mig att han hade betättat för sin polare att han bjöd mig över på en filmkväll men att jag tydligen "dissa honom hårt", då ska hans polare ha sagt något i stil med du skulle ha frågat om hon ville se dina målningar istället! 😩

Jag är typ en stammis på tyst salen i universitetets bibliotek, så tydligen har många lagt märke till det! Förra veckan så kom en kille in o ba, jag har sett dig sitta o plugga här så många gånger, pluggar du rocket science eller? Nää, jag pluggar bara IT, men har så jäkla mycket att göra! 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej