Real shit..

Good morning! 
Har varit uppe sen typ runt 4, bara legat i sÀngen, surfar runt lite och spelat candy crush soda.
Är skit hungrig, men jag vet inte varför jag aldrig gĂ„r upp och Ă€ter nĂ€r jag Ă€r hungrig under kvĂ€llen/natten. 
Haha, har legat hemma och slösat bort hela veckan, för frÄn och med nÀsta vecka sÄ blir det intensivt pluggande.

Tror nog att jag ska be S och inte komma, han verkar fortfarande ha kÀnslor för mig, vilket kan sluta vÀldigt vÀldigt fel dÄ jag inte kÀnner för honom pÄ det sÀttet! Dessutom sÄ Àr H i mitt huve hela jÀvla tiden...

Ska upp och borsta tĂ€nderna nu, det borde nog hĂ„lla mig borta frĂ„n att Ă€ta nĂ„n timme till! Sen ska jag lĂ€sa "och bergen svarade" av Khaled Hosseini som jag började lĂ€sa för nĂ„gra mĂ„nader sen, men aldrig kunnat lĂ€sa klart den dĂ„ det blev för mycket plugg.. đŸ˜© 
Khaled hosseini mĂ„ nog vara en av mina favorit författare, han böcker Ă€r sĂ„ captivating. GrĂ€t nog nĂ€r jag lĂ€ste bĂ„de "flyga drake" och "tusen strĂ„lande solar"! đŸ˜„ 
MÄ hÀnda att jag skriver en recesion om böckerna nÄn dag, skulle definitivt rekomender de.

Hoppas ni har en fantastiskt fredag och en wĂŒnderbar helg! Kisses dolls! 😘

Liknande inlÀgg

Kommentera

Publiceras ej